Het seizoen is geopend!

Het was zeker niet de eerste keer dat Brayn de nieuwe Seizoensbrochure van Flint Amersfoort mocht vormgeven. Maar wel de eerste keer dat we samen met Flint gekeken hebben naar de “user experience”. Als het hoofddoel is om meer mensen, in alle leeftijdsgroepen, te bewegen om naar het theater te komen, dan biedt een goede opzet van de brochure een mooie kans tot een eerste kennismaking met Flint en met een “avond theater”. 
We hebben veel aandacht besteed aan de cover, waar we mede dankzij een “open mind” van de Rabobank een mooi strak geheel van konden maken. Onze wens voor een flap waarop introductie en iconen-uitleg stond werd ook ingevuld. En vanaf de eerste pagina’s tot aan de informatiepagina’s achterin hebben we teksten helderder gemaakt, plattegronden opnieuw ontworpen en meer rust in het overall ontwerp gebracht. 
Flint is blij met het resultaat. Het ontwerp wordt nu ook doorgevoerd in vlaggen en andere uitingen, waarmee dit theaterseizoen een duidelijk herkenbare uitstraling heeft gekregen. Mooi project. Team Flint bedankt voor de samenwerking!
Flint
2018

Block "556" not found